امروز : 1397/12/28

دوره مدیریت ارتباط با مشتری

هدف از دوره : چگونگی مدیریت بر ارتباطات و روابط دو سویه با مشتری و برقراری سیستم CRM
موضوعات و محتوای دوره :
تعاریف و اصول مدیریت ارتباط با مشتری CRM
دسته بندی انواع مشتری
تحلیل انتظارات مشتریان
ماتریس ارتباطات سازمان، کارکنان، مشتری
طرح ریزی ارتباط دوسویه
مهارت های ارتباطی و ارتباطات مؤثر
نرم افزار CRM
باشگاه مشتریان
مخاطبین : مدیران ارشد سازمان ها، بازاریابان، مدیران بازاریابی و فروش، روابط عمومی، فروشندگان، کلیه کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، دانشجویان و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
88634051 -88015079 - 88355739 -88355806- 88632683

کاربر جدید هستین ؟

اگر شما کارآفرین هستید و می خواهید با به روزترین شیوه های تبلیغات آنلاین کسب و کار خود را ارتقا بخشید ( ثبت نام ) کنید

قبلا عضو شده ام

اگر قبلا ثبت نام نموده اید برای ورود به حساب کاربری خود ( اینجا ) را کلیک کنید

نظرات

توجه : نظرها و نکات مطرح شده در زیر آگهی های مربوط به بازدید کننده ها و مهمانان عزیز سایت میباشد
جنسیت



لطفاً کمی صبر کنید


برای نمایش اطلاعات بیشتر بر روی سایر کلیک کنید

ثبت شغل
شما به دنبال مطلب دوره مدیریت ارتباط با مشتری وارد این صفحه شده اید .
کریمی با شماره های تماس : 021-88015669 , 09124793782 و برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید
g

پشتیبانی

آگهی رایگان

خدمات این وبسایت کاملا رایگان بوده
نیاز به راهنما دارید ؟ پشتیبانی

شما کاربر مهمان هستید ، چنانچه اعضای این سایت بپیوندید میتوانید از امکانات این سایت استفاده کنید