دوره مدیریت ارتباط با مشتری

دوره مدیریت ارتباط با مشتری

مطلب ارائه شده توسط کاربر زیر تولید شده است و تمامی مسئولیت صحت مطلب بر عهده این کاربر میباشد

هدف از دوره : چگونگی مدیریت بر ارتباطات و روابط دو سویه با مشتری و برقراری سیستم CRM
موضوعات و محتوای دوره :
تعاریف و اصول مدیریت ارتباط با مشتری CRM
دسته بندی انواع مشتری
تحلیل انتظارات مشتریان
ماتریس ارتباطات سازمان، کارکنان، مشتری
طرح ریزی ارتباط دوسویه
مهارت های ارتباطی و ارتباطات مؤثر
نرم افزار CRM
باشگاه مشتریان
مخاطبین : مدیران ارشد سازمان ها، بازاریابان، مدیران بازاریابی و فروش، روابط عمومی، فروشندگان، کلیه کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، دانشجویان و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
88634051 -88015079 - 88355739 -88355806- 88632683

امکانات

موقعیت

یوسف آباد ، میدان سلماس ، خیابان فتحی شقاقی غربی ، پلاک 143 ، واحد 3

نظرات (0)

    هنوز برای این مطلب نظری داده نشده است

افزودن نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


لطفاً کمی صبر کنید

اتمام اعتبار
  • کریمی
  • 021-88015669
  • 09124793782
  • https://www.istgaha.com/pro/opr16shaygan
  • opr16.shaygan@gmail.com

ارسال پیام


2613 نفر این آگهی را دیده اند

شما هم میخواید همین حالا شغلتون رو در گوگل ثبت کنید ؟

عضویت رایگان
لیست کامل مربوط به : آموزش / سایر

آگهی رایگان

سایت تبلیغاتی